Vita solrosor & andra ovanligheter!

Hittade denna sida med helt underbara & annorlunda varianter av plantor.

http://www.strangewonderfulthings.com/Gallery.htm


Önskade bara att denna fanns att köpa. Även om det var år och dar sedan jag odlade solrosor så har jag nån märklig förkärlek till dem. Rött & gult som ju är den vanligaste färgen på dem, passar så dåligt in i min övrigt rosa, vita lila trädgård. Men skulle jag få tag på denna rent vita sort, då!:)

Eller denna otroligt turkosa Ixia. Helt underbar..


Trädgårdsmässani Umeå? Vart tyvärr ingen tripp dit alls för mig:S
Annat som kom i vägen så jag får nöja mig med lite trädgårdsshopping här hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK