Äntligen

Våren är tillbaka! Nu får man bara hoppas att den tar fart på riktigt! Snart ser man iaf större delen av gräsmattan på gården:-) Längtar verkligen till detta.



Men, nu i helgen är det i alla fall trädgårdsmässa här uppe i norr!:-) Umeå satsar igen, efter några års uppehåll,  och nu blir det trädgårds & antik mässa som Nolia anordnar. Jag skulle egentligen ha stått på den själv med min trädgårdskonst, men är tyvärr alltför ofärdig i kroppen så det fick avbokas:-(

Men som besökare ska jag nog klara av några varv:-) Tror den kommer att vara riktigt bra mässan.

Kolla närmare på mässan här

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag missade vår trädgårdsmässa här nere i Borås Kram Suss

2012-04-27 @ 19:48:46
URL: http://sussokai.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK