Utförsäljning av Garden Girls kläder

Oj oj! Nu vart det länge mellan blogginläggen här. Sommaren har varit riktigt bra här uppe i norr men trädgårdstimmarna tyvärr alldelens för få. Ska försöka ta ett höstryck snart och slutföra nåt av projekten som jag börjat på i alla fall. Uppdatering kommer inom kort!:)

Jag tänkte i alla fall att ni bloggläsare skulle få lite förtur på rean jag kommer att ha i webbutiken. Jag kommer att sälja ut de Garden Girl kläder som finns kvar med start nästa vecka.

Men, ni läsare får förtur och kan redan i dag handla i webbutiken med 25% rabatt på Garden Girl kläderna:)
Kom bara i håg! Skriv rabattkod: GARDENLOVER som kupongkod när ni kommer till kassan, annars gäller inte rabatten.

Kvarvarande Garden Girl kläderna hittar ni här. Tänk på att de är rymliga i storlekarna!

Ha de gott så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK