Rosor & Ranunkler

Jag har lyxat till det lite på bron:)


När det ser så här tråkigt ut på resten av gården så får man göra sitt bästa för att det ska känns som lite trädgård och trevligt när man kommer hem....



Om ni har vågat klicka på bilderna så  ser ser ni själva:-/ Alldelens för mycket snö kvar(än!) och alldelens för många sparkar på snöhögarna?? Som jag faktiskt inte har en aning om hur de kom dit? Det står till och med en till längre bort men bort ska dom!

Jag vänder blicken till min underbara bukett av rosor och ranunkler istället:)
Nu gäller det bara att komma ihåg att ta in dem på nätterna. Håll tummarna!



Kommentarer
Postat av: A House With A Viewa

Vilken jättetrevlig blogg jag trillade in på här! Verkligen supercharmig! Häärliga bilder du visar, krukan är ju heeelt bedårande!!



Nattizkramizar från aka

2011-04-19 @ 22:51:20
URL: http://ahousewithaview-aka.blogspot.com
Postat av: Suss

Ja det är verkligen att lyxa till det men det är du säkert värd :) jätte snygg bukett Kram Suss

2011-04-21 @ 20:37:35
URL: http://www.sussokai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK