Bo Rappne och Trädgårdsprydnader

Har fått nöjet att stå och marknadsföra mig och mitt företag lite, på Blomsterlandets egen lilla "vårmässa" här i staden. Mycket trevlig afton med många trevliga människor! Många trädgårdsintresserade fanns givetvis på plats eftersom kvällens attraktion var "trädgårdsguru´n" Bo Rappne (känd från "Äntligen Hemma" programmen). Väldigt trevlig karl med, en stor kunskap om trädgård och dessutom duktig på att ge många praktiska råd:)
Jättekul att lyssna på!

I de lugnare stunderna av kvällen hann jag givetvis botanisera runt lite bland sortimentet i uteträdgården och ärligt talat så vart det nog mer shoppat, än sålt för min del;D

Jag handlade faktiskt inga trädgårdsprydnader dock.. Men oj vad sugen jag vart! Ett väldigt stort utbud av trädgårdsprydnader i både betong, gjutjärn och diverse annat fanns att hitta. Verkligen  jättefina!! Kul att Blomsterlandet satsar lite extra på detta i år tycker jag:)

Här kommer lite bilder från kvällen.

Bo Rappne "in action" med en hel drös åhörare.



Underbart fina betongstatyer:))



Svarta katter, häftiga grodor, järnkaniner och gäss.


Och till sist en glad systeryster och min fina monter i ett lite hus:)

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK