Kryddor och rådjur


Äntligen har de sådda kryddorna blivit stora nog för att kunna tas små skördar av:) Det är ju så himla gott med egenodlade kryddor! Jag använder basilika, timjan och oregano i stort sett till ALLT. Även "småätande":)

Övrigt i trädgården så har jag inte hunnit göra nånting än! Känner lite panik,, men tiden har bara inte räckt till. I helgen måste det bli stor upprensning i växthuset så att tomatplantorna får komma ut innan vi blir helt inväxta av dem i köket! Öviga trädgården får nog vänta ett tag till.

Jag ska nämligen även ta mig an några vänners trädgård och det blir verkligen ett projekt! Känns jättekul att få vara med och anlägga en sådan häftig trädgård:) Vi var dit och kikade förra helgen och tog lite bilder. Mitt i alltihopa dyker dessa sötingar upp!


Mitt inne i ett stort villaområde! Hör verkligen inte till vanligheterna här uppe i norr. Häftigt var det!:)

Bilder på trädgårdsprojektet kommer att uppdateras inom kort;)
Ha en bra fortsatt vecka alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom där vill jag INTE ha i min trädgård, men söta är dom

2010-05-06 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK