Vad har jag grävt ner??

Vad har jag grävt ner för vårlökar egentligen?

Jag grävde ner en massa i höstas men nu kan jag inte komma
på att jag har skrivit upp vad de var för några...

Lite störande faktiskt och typiskt mig, men det får bli en överaskning då.

Vissa grejer kommer jag ihåg som några orangestrimmiga tulpaner och
några matchande narcisser, men sen får jag verkligen tänka efter..

Jaja! Vad som än kommer upp är det garanterat något trevligt:)
Det lär ju dröja ett tag med det här snötäcket!

Allium har jag massor av i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Spirande grönt

Vad spännande med överraskningar till våren:)



Rebecca

2010-03-18 @ 22:02:33
URL: http://www.spirandegront.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK