Grönt är skönt!


Nu vill jag ha grönska!
Vit snö, vita tapeter , vita krukor. Nu börjar jag vara lite less på allt det vita faktiskt...

Snart blir det att peta ner de första fröna i kryddodlingen så man får sig lite fräsch grönska och gott i matlagningen!:) Ska försöka leta fram lite krukor med färg och byta ut lite av det sterila vita, nu vill jag ha färg!

Det är väl kanske hög tid att klä av och packa bort julgranen med...:/
Som tur är står den i gillestugan och lyser med sina vita bollar så jag ser den ju inte allt för ofta. Vilket väl är en av anledningarna till att jag inte tagit tag i projektet än..

Men julen vara ju "ända fram till påska"! Visst var det så;)

Så här härligt grönt har jag det förhoppningsvis igen om ett par veckor:)
(och ingen julgran:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK