En blommig Cup cake

Har varit på invigning av Sveriges första "Cup cakery" som finns här i Skellefteå. Cup of love. Det är duktiga Heidi som har tagit tag i saken och verkligen satsat på något som hon brinner för och som jag tror kommer att bli en succe´här i staden:)

Till invigningar så bör man ju som brukligt givetvis ha med sig blommor. Och vad passar bättre då om inte en "Cup cake blomma":) Jättekul att göra!! Kommer nog att bli fler lite annorlunda blomkreationer i sommar känner jag, snabbt och enkelt gick det med:)

I bunt brudspirea, en bunt rosor, lite oasis, tårtpapper, ett fat, dekorationsnålar och tyg att täcka oasisen med:)




Jummie!

Kommentarer
Postat av: M

Men vilken kul idé! Jättefin!



Vilken trevlig blogg du har! Nu ska jag fortsätta kika runt :-).



Kram M

2010-06-29 @ 15:44:41
URL: http://hwitavillan.blogspot.com/
Postat av: Madame C

Jamen, du är ju värsta floristproffset! Hon måste ha blivit glad som fick en sån fin invigningspresent.

Ha det gott,

Charlotta

2010-06-29 @ 22:41:53
URL: http://cesarstradgard.blogspot.com
Postat av: Blondinmamman

Tacck o tack!:D

2010-07-01 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK