Jag lever!

Här har det verkligen inte hänt mycket i sommar! På bloggen alltså:)
Det har hänt desto mer i verkliga livet och därför har bloggandet fått stå åt sidan ett tag. Ganska skönt faktiskt men nu är jag tillbaka. Insåg just att jag varit ovanligt lat med kameran i sommar så trädgårdsbilder var det inte gott om! Det har i och för sig inte hänt mer i trädgården än att perenner och buskar bytt av varandra med blomprakt som vanligt och att de flesta projekt i trädgården INTE hunnits med.. Men lite så är det ju med trädgård. Nu är i alla fall vårlökarna beställda och jag ser verkligen fram emot att få gräva ner lite nyheter i rabatterna! Plus att rensa upp i krukor och ge plats för lite höstfägring förstås. Skördandet är i full gång och lite bilder på grönsaker har jag i alla fall lyckats knäppa:) Det känns ju lite vemodigt att sommaren snart är slut men än finns det tid. Plantering är ju ändå som bäst på hösten så nu ska spaden få jobba!!



Kommentarer
Postat av: Madame C

Härliga fina grönsaker du har! Nice to have you back;)

Charlotta

2010-08-25 @ 16:47:43
URL: http://cesarstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK