Vårplanteringar

Att plantera vår och sommarblommor i stora och små krukor hör verkligen till favoritsysselsättningen i trädgården för mig. Man kan komponera växter efter behag, byta ut dom man blir less och flytta runt krukorna hur man vill:)

Om dom inte är jättestora i alla fall.

I dag har jag varit ute och gjort vår på bron. Bara i mindre krukor än så länge men oj vilken skillnad det blir!

Jag skulle helst bara vilja sitta på bron hela dagarna och titta på "våren". Underbart!:)

Behöver jag nämna att vitt och grönt är favoritfärgerna;)

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej,jättefint har du..den där gubben du har på bron,vart har du köpt den? är ju så fin.

sen tänkte jag höra om du har nåt tips om vart man kan få tag i doftpelargoner,blomsterlandet hade ju bara en sort,läste nånstans att det finns de som doftar coca cola bla..eller lime,apelsin..vill haa!

2010-04-24 @ 19:03:26
Postat av: Malin

Tack!:) Gubben på bron köpte jag på Blomsterlandet för flera år sedan, finns nog tyvärr inte kvar längre..:/ Angående doftpelargoner, så kolla med Kickans trädgård ute i ursviken. Hon brukar ha lite mer annorlunda sortiment. Annars så vet jag ju, eftersom jag jobbat där, att om du bara frågar på Blomsterlandet så brukar de göra sitt bästa för att ta hem de kunderna vill ha;)

2010-04-24 @ 19:58:02
URL: http://hemmaro.blogspot.com/
Postat av: Spirande grönt

Har också pysslat med lite utplanteringsväxter idag. Håller med dig, så skoj! Rena terapin:)



Ha en fin vecka



Rebecca

2010-04-25 @ 22:34:05
URL: http://www.spirandegront.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK