Kolla in denna nyhet! Betongplankan:)

Helt otroligt fint!
Vem vill inte ha lite rustik genuin gammeldags träkänsla i trädgården?
Trälådor och träkonstruktioner i alla ära,  de kräver trorts allt sin skötsel för
att hålla sig fina och bibehålla en hyfsad livslängd.

Nu har denna nyhet Betongplankan dykt upp!
Jag tycker de har helläckra betongprodukter som absolut ser naturtroget "träiga" ut.
Vill ha!

Fler bilder och mer info finns på deras hemsida http://www.designbytorgny.se/index.php?category_id=12



Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej!

Vilken intressant blogg du har, och eftersom jag märker att du gillar det här med trädgård så har jag ett tävlings-tips.

Nu på Granngården pågår det en bloggutmaning, där man ska skicka in sina bästa jord- och odlingstips. Tipsen publiceras på www.granngarden med en länk till din blogg.

De tre bloggar som bidrar med de bästa tipsen vinner varsitt present kort på 1000 kronor. Vinnaren utses av en jury från Granngården.



Maila ditt tips till: [email protected], tävlingen håller på till den 11 maj 2010.

2010-04-29 @ 09:48:20
Postat av: Helen

Dom plankorna var snygga, kostar nog därefter också. Men man kan ju alltid få titta och drömma lite.

2010-05-05 @ 18:28:51
URL: http://www.enamatorstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK