Blandade Sommarbilder

Som ni kanske märker så är det inte på bloggen som jag tillbringar sommaren. Det är på tok för bra väder! Men ibland är det skönt att smyga in i skuggan och kika runt lite och inspireras hos er alla andra:)

Här tänker jag göra en liten kort sammanfattning i bilder av vad som händer här.

Rabattfavoriter är i blom. Aimable Aime & Rosa stjärnflocka


Mitt Tunaplommon har för första året fått frukt!:) Hoppas de får vara mer i fred för fåglarna, än vad clematisen får vara för de små gröna terroristerna... Provado Plus ska inhandlas och sprayas!!


En tur till Piteå och härliga Badhusparken har vi hunnit med, där minstingen hittade en rolig "Vattensten" i deras fina damm som man kunde leka med.


Tjejerna kämpade på och spelade fotbollscup. De var verkligen duktiga! Men hade väldigt tufft motstånd, varav de "glada" minerna":)


Diverse hål i rabatterna, (jag måste verkligen rensa och röja om lite)har fyllts med lite pelargoner och en chrysanthemum. Något som  jag aldrig tidigare tänkt en minsta tanke på,,, men nu hade jag lite sommarblommor över så, why not?:)


Vi har firat midsommar..

....och haft sushiafton


Äldsta dotterna har fastnat för de här med skuptur och gjort en alldelens egen ballerina

Kanske kommer i betong snart, vem vet:)

Och på tal om betong, så har bla Allt om Trädgård skrivit om en av mina trädgårdsdamer vilket ju är väldigt kul:)

Nog för att det där är "Märtha" på bilden, men det gör detsamma:)

Hoppas ni alla har en underbar sommar! Blir det regn så kikar jag in och säger Hej:)

Ha d bäst!
Kram /Malin

Kommentarer
Postat av: Lone

Hej Malin.

Det ser ud til I har haft en skøn sommer indtil nu, hvis man ser bort fra terroristen... Smukke dejlige billeder af blomster, børn, vand og fine skulpture.

Forsat god sommer.

Kh Lone

2011-07-08 @ 13:54:20
URL: http://krea-krampen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Visst har vi ett härligt väder här uppe i norr. Ser att ni varit med om att öka på antalet människor i Piteå under helgen som var...kul!

Trots dom "glada minerna" så hoppas jag att det var ett givande besök.



Kram Ninni

2011-07-08 @ 22:27:08
Postat av: Hillevi Liljestrom

Hej Malin!

Snabbkik ikväll här hos dig, du är ny för mig:-)

Jag såg att du "listade" dig idag. Vakul! Och nu ser jag att du länkar tillbaks så fint här hos dig! Stort taaack kära du! Hoppas fler o fler hittar till listan, så den blir riktigt bra och att alla kan få användning av den på något sätt! Själv har jag hittat flera nya guldkorn;-)



Ha det gott i sommarvärmen, kram Hillevi

2011-07-08 @ 22:55:03
URL: http://www.stocksundgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK