Lite rosa & lite jul & lite snö

Vips så var det jul snart! Här har det verkligen inte bloggats på evigheter så jag borde egentligen ha hur mycket som helst att skriva om. Fast just i dag så blir det nog mest bilder ändå. Bilder på julblommor!
Började advent med lite oklassiska rosa julstjärnor som fick pryda fönstret. Jag tycker faktiskt att de är riktigt fina där de passar in!



Nu har dom dock anpassats till vardagsrummet, där de förmodligen kommer att dö i alla bortglömdhet snart, eftersom i år ska det för första gången i detta hus vara RÖDA blommor till jul. Lite vita amaryllis och Orkideér, ok, men det mesta är rött:-)





Har flera roliga amaryllissorter hemma just nu, men de flesta har inte slagit ut än. När det väl händer så tänkte jag ha en liten "amaryllisspecial" här på bloggen och visa upp lite fina sorter som jag gillar:-)

Ute har det faktiskt kommit snö! Och för någon dag sedan var det dessutom sol, otroligt vackert vart det och jag hann knäppa några bilder även om de inte alls vart lika fint som i verkligeheten




I dag är det ingen sol, men den lilla snö som finns ligger tappert kvar än.
Mina Märtor i trädgården ser lite frusna ut, men det tål dom nog:-)


Ett tips förresten till er som gillar betongdamerna! Just nu är det fraktfritt i webbutiken.
Sen har jag ju inte hunnit visa mina små hus/trädgårdstomtar, Julius & Kostja:-)

Finns även de i webbutiken här

Oj, nu vart det ett långt inlägg. Hoppas ni inte har somnat! Återkommer inom kort:-)

Kommentarer
Postat av: Madame C

Himmel vad fina dina Märtor är! Jag föll pladask och ska genast titta in i din webbutik:)

Kram!

2011-12-07 @ 17:48:00
URL: http://www.cesarsträdgård.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK