Underbara höst!

Vilken höst vi har! Jag vet ju i och för sig inte hur det ser ut i resten av landet?
Men här uppe i norr har vi haft en fantastiskt höst. Sprakande höstfärger, många soliga dagar och alla färglada löv på träden har fått sitta kvar riktigt länge och lysa i solen.
 
För två veckor sedan fyllde min mor år, och jag kunde då gå ut i trädgården och plocka en bukett till henne:-) Då blir man glad att man har en trädgård som står emot kylan ett tag.
 
Här kommer lite bilder från min höstträdgård

Mammas bukett med rosen "Bonica", stjärnflocka, kärleksört och rödbladig läkesilverax. Till höger en lite ruffare variant med bla björkspirea.


Utsikt från köksfönstret, häggen glöder verkligen. Och vid entren så blommar mina million bells ännu:-)
Hoppas nu att snön håller sig borta ett tag till. Hösten tillhör verkligen en av mina favoriter! Inspirationen flödar!
 
Hoppas att ni har det gott i höstsolen? Jag hoppas verkligen att alla får njuta av hösten lika mycket som jag:-)
 
♥/Malin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK