Lugnt och skönt

Helgen har tillbringats största delen inom hemmets fyra väggar. Bara för lite nödvändig handling och ett yogapass har jag gett mig i väg. Annars har det bara varit lite pyssel & fix, bläddring i en del trädgårdstidningar och en hel del tid för barnen. Lugnt & skönt.. :-)
 
                 Pyssel & fix                                                 Teatime - älskar min muggar från Indiska
 
                    Yogastund                                                       Vita tulpanfavoriter
 
                             Och minstingen som växer,,, nästan ikapp med tulpanerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK