Trädgårdsdrömmar

Åh nu vill jag att det ska bli RIKTIG sommar snart. Sitter och drömmer mig bort på semesterresor till olika trädgårdar. En trädgårdsresa i england eller Holland skulle jag gärna åka i väg på nu för att få lite trädgårdsboost så här i regnet. Men nån resa just nu är verkligen inte aktuellt, så jag tröstar mig med lite bilder från i fjol istället..

Här är lite bilder från Slottsträdgården i Malmö bla, dit jag och äldsta dottern gjorde en liten tripp förra sommaren. Cafeet som drivs av Tarek, han  från Trädgårdsonsdag ni vet, hade helt underbart god lunch! Rekomenderas verkligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK