Blygsamt



Det regnar och det regnar här:-(  Riktigt tråkigt och det känns som att blomningen i trädgården drar ut nåt fruktansvärt på tiden. Allt är bara grönt! Fint det oxå visserligen,, men nu får det faktiskt sätta fart med lite färg i rabatterna. Just nu så har mina vita tidiga tulpaner just blommat ut och "Black Night" har tagit över.
I går kväll tittade solen fram en stund så då skyndade jag mig fram med kameran och fotade dem i den fina kvällssolen.

Solen lyser faktiskt i dag med, även om det är rätt så tätt med moln. Hoppas det får vara uppehåll ett tag nu, i så fall blir det väglådeplantering i afton:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK