Vårtecken?


Brrrrr... -27 grader och bara en massa snö när man tittar ut.. Usch!
Kändes inte alls särskilt kul i morse,  när bilen vägrade starta och kaffet var slut:-/

Men.. en kopp TE senare, så tittade ju faktiskt solen fram!  Dessutom fick jag hem lite perenn och sommarblomsfröer, som jag ju INTE skulle beställa i år men, som inte kunde motstås och ju faktiskt  får sommaren att kännas lite närmare.



Pärlhyacinterna blommari fönstret och jag har suttit inne i värmen (tack & lov!) och skulpterat på en ny trädgårdsdekoration:-)



Så, jag får väl säga att det har varit en helt ok dag ändå och att våren  ändå inte känns allt för långt bort!

Önskar alla en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK