Inspirationskällan

Vintern håller kvar sitt grepp om norrland... det var längesedan det var så här mycket snö så sent på våren. Sista april brukar det i storrt sett vara snöfritt, men icket i år. Så här såg det ut på baksidan för nån dag sedan..
Soligt och fint visserligen, men alldelens för mycket snö kvar!

Försöker hitta min trädgårdsinspiration på andra sätt, och efter att snart ha pysslat ihjäl pelargoner och krukväxter här inne så flyr jag till datorn och Pinterest.

Kika in där och jag lovar att du blir fast! Man kan hitta de mest underbara bilder och ideér:-) Känns som en liten tröst i snön ändå. http://pinterest.com/all/?category=gardening

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anneli "Ninni" Lindkvist

Visst känns det lite övermäktigt med all snö...särskilt med tanke att första maj är nästa vecka...=)



Hoppas på att värmen kommer snart...!!!



Kram Ninni

2012-04-22 @ 19:53:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK