Innepyssel & lökar

Nu är det höst!
Jag gillar verkligen hösten med alla färger & trädgårdspyssel, bara det inte regnar så...
Det har regnat en hel del här uppe i norr men senaste dagarna så har det varit rätt så soligt, så då passade jag på att gräva ner lite vårlökar. Lite liljor och tulpanfavoriter och massor av narcissen "Thalia". Tycker den är helt underbart söt.
(bild från odla.nu)

Inne har det blivit lite pyssel i fönstren. Har köpt riktigt tåliga växter, echeveria och olika aloe vera, eftersom "hon som vattnar" inte är så flitig. Gamla krukor piffade jag upp med lite egna texter som jag limmade på.


Vart rätt så nöjd. Få se hur det håller. Nu ska jag ut och gräva lite till!

Ha d bäst!
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK