Pyssel & påt

Äntligen har jag landat hemma efter en helg fylld av trevliga möten och föreläsningar på mässan i Luleå. Extra trevligt var det att träffa en del av er läsare, det är alltid lika kul att "få ett ansikte" på er:)
Hannu Sarenström föreläste under hela mässhelgen alldelens bredvid min monter så det var väldigt trevligt att kunna lyssna på honom utan att ens behöva flytta på mig:)

Han pratade bland annat lite om sin egen trädgård på Kinnekulla, den kan ni läsa mer om här.

Så här såg min monter på mässan ut och det var verkligen kul med alla positiva kommenterer. Tack till alla er som kom förbi!



Nu är jag tillbaka i vardagen igen och tack och lov så är det fina vädret fortfarande kvar utomhus. Det har blivit en hel del innepyssel senaste 2 veckorna eftersom kylan tog ett hårt tag om våren igen


bland annat så har jag börjat på en uppstammning av min "Dr Westerlund" pelagon. Hoppas den kommer att hinna bli riktigt fin i sommar!

Nu blir det däremot utomhus som gäller. Ska förbereda för "den stora grävningen" av trädgården och plantera lite mer i utekrukorna. Växthuset ska även få sig en uppstädning så att jag kan börja flytta ut den djungel av tomater och övriga plantor som nästan helt täcker fönstrena vid det här laget:) Man vill ju kunna titta ut också!

Ha det bäst!
Kram/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK