Hjälp! Trädgårdspärlor i Skåne???

Jag behöver experthjälp känner jag. Jag och min äldsta dotter ska nämligen åka ner till Malmö i två dagar strax efter midsommar och jag har börjat kolla på vad jag ska hitta på på dagarna riktigt. (Dottern ska vara på tv-inspelning)

Jag har googlat runt lite på trädgårdar i närheten av Malmö men det är svårt att veta vilka som är värda ett besök och jag vill ju absolut inte missa någon pärla heller!

Det behöver inte bara vara trädgårdar att besöka, utan även andra trevliga ställen. Är det tex värt att åka över bron till Danmark en eftermiddag? Vart styr jag min kos? Jag tänkte iaf hyra en cykel ev en bil för att ta mig runt. Hyr jag en bil så blir det självklart ett besök till Helsingborg och Sofieros Slottsträdgård:) Men många frågetecken är fortfarande ej uträtade, så varje litet tips är väldigt välkommet!


Kommentarer
Postat av: Milla

Alnarpsparken ska vara fin, har inte vart där själv dock. marknadsförs som är en av de artrikaste i landet. :)

2011-09-16 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK