Frostigt & busigt

Brrr!! Nu börjar vintern närma sig här uppe. Riktigt frostiga mornar är det. Jag hatar verkligen att frysa men jag måste ändå erkänna att frost är otroligt vackert! Sen har vi ju fått ha så härligt soliga dagar här uppe i norr nu så det har verkligen varit skönt att bara vara ute på gården och bara vara:) Barnen har oxå uppskattat det fina vädret och i helgen så var det riktigt busigt ute i trädgården:) Lite omorganiserat i bäcken av minstingen blev det innan jag hann se vad som försegick, lite stenar är ju alltid kul att kasta.:)

Sen fick jag en ganska förståelig förklaring av en ivrig 3-åring, om hur allt gått till(??) Och då är det ju klart att man inte kan bli arg:)

Här kommer lite bilder från helgen






Kommentarer
Postat av: camilla

Vilka fina höstbiler:)

//Camilla

2010-09-28 @ 12:16:13
URL: http://ostervik9.blogspot.com/
Postat av: Madame C

Vilka underbara höstbilder! Så mycket livsglädje!!!

Ha det gott,

Charlotta

2010-09-28 @ 14:35:39
URL: http://cesarstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK