Impulsköp

De har alltid en tendens att dyka upp.
Åker och handlar med min lista i högsta hugg fast besluten om att hålla mig till den. Men har man en riktigt tråkig lista så är det lätt att frestas av annat:)
Detta oplanerade landade i min varukorg sist jag åkte för att köpa jord och sockerärtsfrön..

En vit trädgårdshortensia och en rosa krukros, som jag bara "vart tvungen" att ha.
En auberginplanta och en squashplanta som jag får klämma in i växthuset sen bland alla tomater och gurkor.

Lite fina sommarblomsfrön slank oxå ner. "Bra att ha" för att fylla ut i perennrabatten, typ.. :)

Har ju förresten glömt att visa "Nelly Moser" som jag skulle få i premie av Allers trädgård!
Hon var väldigt vacker och hade klarat posthanteringen riktigt bra, så nu gäller det bara att utse den perfekta platsen:) Ett rent nöje!

Kommentarer
Postat av: Catrin

härlig sida! Bra att återkomma till nu när jag tröttnat på min gröna trädgård och längtar efter FÄRG!

2010-06-01 @ 21:50:14
URL: http://tinablick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK