Jag testar Garden Girl trädgårdskläder!

Äntligen har leveransen med Garden Girls trädgårdskläder kommit.
Och dom är ju verkligen bara hur fina som helst!!
Jag har provat ut lite av deras kläder, för att kolla hur storlekar och annat stämmer.

Garden Girl uppger att deras kläder är ganska generösa i storlekarna och det måste jag nog hålla med om.
I normala fall så använder jag oftast kläder i storlek 38.
Med Garden Girls storlekar så kommer jag lätt i en storlek 36:a(Jippie!;)och då sitter dom till och med ganska så löst.
Men ska man nu vara ute på gården och halvligga i nån rabatt hela dagarna, så är det ju faktiskt helt klart skönast att ha på sig kläder som inte sitter åt:)

Mina rekomendationer när du beställer kläderna, (förutom handskarna) är att beställa en storlek mindre än vad du normalt använder.(Saknar du någon storlek i HemmaRobutiken, så tar jag snabbt hem den,
skicka bara iväg ett mail:)
Här finns Garden Girls egen måttlista på byxorna så man kan mäta sig själv fram till rätt storlek.

I övrigt så måste jag säga att Garden Girl verkligen har lyckats med att
ta fram otroligt sköna, snygga och komfortabla kläder med hög kvalite!´:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK