Blommig fredag-med förväntan och aska

Solen strålar för fullt och man kan knappast tro att himlen är full av aska!:)
Men det vore ju bara för tragiskt om vulkanaskan hade skymt solen dessutom,
förutom att försena alla stackars resenärer som ska med flyget.

Jag skänker en tanke åt dem alla. Måste vara jättefrustrerande att bara bli stående
vart än dom nu befinner sig och inte kunna resa dit de vill.

Mina blomfunderingar i dag går till denna skönhet

"Nelly Moser"

Jag brukar inte haka på alla erbjudanden som olika tidningar har, men den
här gången kunde jag inte stå emot:)
Jag har länge sneglat på "Nelly" när jag har valt klematis, men alltid valt någon annan sort till slut ändå. Nu får jag henne gratis plus 3 nummer av Allers trädgård:) Helt ok!

Känns kul att ha något lite extra att se framemot i brevlådan, få se hur hon klarar frakten:)


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag håller med dig. Jag kunde inte heller motstå denna frestelse att få en Nelly Moser på köpet. Hoppas att den anländer snart.

2010-04-19 @ 21:38:02
URL: http://www.enamatorstradgard.blogspot.com
Postat av: Karin/Livsluft

Nej, man får ju sålla bland alla erbjudande som finns och ibland är inte premierna lika fina i verkligheten som på bild.Men detta erbjudande föll jag också för, precis som ni.Nelly Moser såg så söt ut, och senast härom dagen höll jag på att köpa henne när jag kom på att jag ju kommer att få henne i brevlådan från Allers.Hade alldeles glömt av det.Hoppas också hon anländer snart!Ha en fin fortsättning på veckan!

/Karin

2010-04-21 @ 11:51:24
URL: http://livsluft-karin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK