Trädgårdsfredag

Har ju varit lite bloggtorka här ett tag kan man säga..
Sedan trädgården frös ihop för ett par veckor sedan så
har inspirationen varit lika med noll ute på gården.
Inomhus så har det inte hänt mycket heller.

Jag har däremot just sett reprisen av Trädgårdsfredag.
Det är så himla inspirerande och bra det där programmet tycker jag!
Nu har jag helt plötsligt massor med uppslag och inspiration för nästa säsong.
Bara att börja planera!:)

Vintern är ju som en planeringsperiod när det gäller trädgården,
riktigt trevligt det med,
men snart får man ju faktiskt pallra sig ut igen och
börja julpynta lite med belysning och små julgranar.
Så snart är bloggtorkan över förhopningsvis:)

Tack trädgårdsfredag för återfunnen inspiration!:D

Trädgården fryser.......

....Men i mitt huvud, är det jul och vår på samma gång:)

"Hmmm..Undra vad jag ska sätta för tomatsorter till våren då...?"

"Och vad ska jag välja för amaryllisar till jul......
och hur ska jag pynta på bron?..."


Nu vart det helt plötsligt massor att tänka på!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK