Orkideer och hötorgsfrossa

I dag åker jag ner till Stockholm för att hälsa på min syster.
Man blir verkligen lite avundsjuk när man åker söderut när
det kommer till utbudet av blommor och butiker.

Älskar att gå omkring och tittta i alla små mysiga blom och inredningsbutiker.
Sen är det ju inte helt fel att shoppa på sig lite orkideer och annat på Hötorget
där priserna ju är oslagbara om man jämför med här uppe i nor.
Nu är det ju lite kallt för orkideer.

Men det ska jag nog få en ordentlig dos av ändå eftersom det blir
ett besök på fjärilshuset där det är okidee utställning för tillfället:)
Härligt med lite inspiration!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK