Romantiska vita luktärter......

I våras kom jag på att jag skulle prova nåt nytt i mina amplar på altanen..
Så, jag planterade jag vita luktärter i dom.
Billigt och bra!

Tanken var att dom skulle slingra sig lite löst runt ampelkedjorna och
hänga ner lite romantiskt här och där.
Det vart väl inte riktigt som jag hade tänkt mig kanske.....

Luktärterna växte spikrakt upp till altantaket och började blomma upptryckta mot taket.
Inte så snyggt..
Nu har jag försökt vara där och slita lite i dom så att dom ska hänga ner lite.
Vart inge bättre kan jag säga...

Sen!
Som pricken över i:et upptäckte jag i dag,
att min kära sambo tyckte att det passade alldelens ypperligt med en flugfångare i blomman...

-Men det där blev ju jättefint David...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin


LITE OM MIG HEMSIDA


WEBBUTIK